close
PAGA: How are your father?

Chateau Will:
I hear my father's okay... my mother is right now in Taiwan.Sorry I wanted to come by and say goodbye to you guys before I left.But thanks for asking...

You know, Ireally like trying to talk mandarin with you. Its comfortable actually... You have a real calming presence.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

因緣際會,所以我跟William還有Will連結在一起。雖然原本我。。。純粹把你們當作外國人跟長官們的小孩。不過隨著交集越來越多,分享的視野越來越廣,就這樣延伸了友誼的觸角。即便。。。你說是我逼的你不得不跟我練習中文XD。

很慶幸那時候關SIR去醫院我略盡了棉帛之力,期盼大家的家人都平安喜樂。

下次回來台灣,在一起去南投玩樂吧!



arrow
arrow
    全站熱搜

    PAGA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()